اخبار تکنولوژِی

بهترین صندلی اداری 2023

چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴ ب.ظ

 

هنگام کار روی صندلی اداری باید پشت شما به اندازه کافی حمایت شود. داشتن یک صندلی ارگونومیک کمردرد را به حداقل می رساند و از آسیب به ساختارهای ستون فقرات جلوگیری می کند. اما بهترین تکیه گاه برای صندلی اداری چیست؟

بهترین صندلی اداری برای کمردرد چیست؟

پیدا کردن یک صندلی اداری راحت که به تسکین کمردرد کمک کند می تواند کار دشواری باشد. ما نکاتی را که باید قبل از انتخاب صندلی بعدی خود در نظر بگیرید جمع آوری کرده ایم تا بتوانید بهترین تکیه گاه را برای کمر خود بیابید.

آیا هنگام دراز کشیدن صندلی اداری پشتیبانی خوبی ارائه می دهد؟

مهم است که بدانید صندلی اداری در هنگام خوابیدن چقدر می تواند حمایت کند. افراد هنگام انجام وظایف متفاوت عمل می کنند، بنابراین باید به دنبال صندلی بگردید که با سبک کاری شما سازگار باشد.

برخی از صندلی‌های اداری نسبت به سایرین از کمر بهتر پشتیبانی می‌کنند. در برخی موارد، تکیه گاه صندلی ها با دراز کشیدن کاهش می یابد و در برخی دیگر، تکیه گاه کمر به سمت بالا یا پایین جابه جا می شود، که ممکن است نیاز به تنظیم داشته باشید.

آیا سیستم پشتیبانی کمر می تواند با شما حرکت کند؟

یک سیستم حمایتی کمری که انعطاف پذیر باشد و با شما حرکت کند، می تواند بسیار مهم باشد، به خصوص اگر زیاد حرکت کنید.

آیا ارتفاع و عمق قابل تنظیم است؟

ممکن است بخواهید یک صندلی اداری پیدا کنید که به شما امکان می دهد ارتفاع و عمق صندلی را تنظیم کنید. این امر به ویژه برای کسانی که می‌خواهند در کجا و در چه زمانی که احساس حمایت می‌کنند، تغییراتی ایجاد کنند بسیار مهم است.

جنس دستگاه کمر چیست؟

برخی از مواد انعطاف پذیرتر از سایرین هستند و برخی دیگر بر روی نواحی خاصی از پشت تمرکز می کنند. اینکه آیا کمر بر روی یک ناحیه خاص تمرکز می‌کند می‌تواند مفید باشد، اما تنها در صورتی که این ناحیه‌ای باشد که آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد.

به یاد داشته باشید، نیازهای ما برای ما فردی است، بنابراین مهم است که این سوالات را قبل از خرید صندلی اداری بعدی خود بپرسید.

بهترین پشتیبان برای صندلی های اداری

اگر از قبل صندلی اداری خود را دارید و به دنبال اضافه کردن چیزی هستید، مانند یک بالشتک پشتی کمر برای راحتی بیشتر، باید سوالات زیر را از خود بپرسید تا مشخص کنید کدام محصول بهترین پشتیبانی را ارائه می دهد:

مواد چیست؟

یافتن ماده ای که نرم و قابل تنفس باشد نیز برای پوست شما مفید خواهد بود. وقتی صحبت از حمایت کمری می شود، معمولاً از رزین سیلیکونی یا مموری فوم استفاده می شود. کوسن های ساخته شده با رزین سیلیکونی ممکن است راحت یا نرم نباشند، با این حال، بادوام و قابل تنفس هستند. از طرف دیگر، بالشتک های ساخته شده با لایه های فوم می توانند نرم تر باشند اما ممکن است نیاز به تمیز کردن بیشتر داشته باشند.

قابل تنظیم هست؟

ممکن است لازم باشد در طول روز تنظیماتی را در موقعیت تکیه گاه پشتی انجام دهید تا بخواهید محصولی را پیدا کنید که به شما امکان انجام این کار را می دهد.

ایمن خواهد بود؟

اگر نیاز به جابجایی مکرر در محل کار دارید، بالشتک‌های پشتی می‌توانند به سمت بالا یا پایین جابه‌جا شوند، به این معنی که تقریباً هر بار که بلند می‌شوید باید آن را دوباره تنظیم کنید. این می تواند بسیار ناامید کننده باشد، بنابراین ارزش یافتن حمایتی را دارد که بتواند به طور ایمن به صندلی بسته شود.

چگونه به وضعیت بدن من کمک می کند؟

حفظ وضعیت بدنی خوب در طول روز بسیار مهم است. شایان ذکر است که صندلی های اداری مختلف دارای انحناهای متفاوتی در ناحیه کمر خواهند بود و شما باید تکیه گاه پشتی را پیدا کنید که این منحنی ها را تحسین کند. به عنوان مثال، اگر صندلی اداری شما دارای پشتی صاف تر است، می توانید به دنبال خرید یک بالشتک D شکل برای کمک به قوس دادن به پشت خود باشید.

به دنبال صندلی اداری هستید؟

اگر به دنبال یک صندلی میز ارگونومیک هستید، Manutan شما را تحت پوشش قرار داده است! با طیف وسیعی از صندلی‌های اداری، از جمله صندلی‌های نقشه‌کش، که برای ارائه بهترین پشتیبانی برای شما در محل کارتان طراحی شده‌اند، ما چیزی داریم که مطابق با نیازهای فردی همه باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۳۰
kash313 kash313

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.