اخبار تکنولوژِی

خرید شارژ از سایت دیجی پی

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۵۷ ب.ظ

خرید شارژ از سایت دیجی‌پی، به راحتی و با سرعت بالا انجام می‌شود. در این مقاله، به شما نحوه خرید شارژ از سایت دیجی‌پی را توضیح خواهیم داد.

1. ورود به سایت دیجی‌پی
ابتدا برای خرید شارژ، باید به سایت دیجی‌پی به آدرس digipay.ir وارد شوید.

2. انتخاب اپراتور
پس از ورود به سایت، باید اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنید. در سایت دیجی‌پی، شما می‌توانید شارژ را برای اپراتورهای مختلفی مانند همراه اول، ایرانسل و رایتل خرید کنید.

3. وارد کردن شماره تلفن همراه
پس از انتخاب اپراتور، باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. در این مرحله، باید دقت کنید که شماره تلفن همراه را به درستی وارد کنید.

4. انتخاب مقدار شارژ
در این مرحله، باید مقدار شارژ مورد نظر خود را انتخاب کنید. در سایت دیجی‌پی، شما می‌توانید شارژ را با مقادیر مختلفی مانند ۱۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ تومان خرید کنید.

5. پرداخت
پس از انتخاب مقدار شارژ، باید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. در سایت دیجی‌پی، شما می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند کارت‌های عضو شتاب، کارت‌های عضو شبکه بانکی، کارت‌های عضو شبکه شتاب و یا پرداخت از طریق درگاه بانکی استفاده کنید.

6. دریافت شارژ
پس از پرداخت، شارژ به صورت آنی به شماره تلفن همراه شما ارسال می‌شود. در صورتی که شارژ به درستی دریافت نشد، می‌توانید با پشتیبانی سایت دیجی‌پی تماس بگیرید.

در نهایت، خرید شارژ از سایت دیجی‌پی بسیار ساده و راحت است و شما می‌توانید با انجام این مراحل، به راحتی شارژ تلفن همراه خود را افزایش دهید.

 

https://www.mydigipay.com/top-up/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۷
kash313 kash313

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.